Vrácení a reklamace
Jak reklamovat nebo vrátit zboží?
- Reklamaci zboží nám prosím předem oznamte na reklamace@huka.cz.
- Do emailu vždy uvádějte číslo objednávky nebo číslo dokladu, popis a fotodokumentaci závady, včetně obalového matriálu a přepravního štítku, pokud se má jednat o poškození přepravou.
- Následně Vás budeme informovat o nejvhodnějším postupu pro Vaší reklamaci.
- V případě Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě dle § 1829 postupujte dle údajů níže.
- Vždy zachovávejte konverzační vlákno.
Zboží je možné osobně dodat nebo zaslat na adresu:
Huka stores s.r.o.
Jeremenkova 55/1
Olomouc
779 00
V případě osobního dodání je možné v čase Po - Pá od 8:00 - 12:00 / 12:30 - 16:00
E-mail: reklamace@huka.cz
Zboží je možné k nám dodat i prostřednictvím Zásilkovny na výdejnu ID 29079 - Huka.cz
K výrobku prosím přiložte jeden z formulářů:
V případě, že nemáte možnost formulář vytisknout, zašlete nám jej na reklamace@huka.cz nebo přiložte průvodní dopis.